Senin, 04 Maret 2019

[CZ] Můj táta je duch 1990 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj táta je duch má skóre 6,7 z 10, na základě 7105 recenzí



Hlavním hrdinou příběhu je klasický americký workoholik, přesněji řečeno přepracovaný obchodník Elliot Hopper, vdovec a otec tří dětí, který se hned v prvních minutách filmu stane obětí automobilové nehody, když se s ním taxi zřítí z mostu. Vrací se na silnici jako duch a spěchá ke svým dětem, kterým nevěnoval tolik pozornosti, kolik si zasloužily. Nejenže je z něj duch, ale navíc zjistí, že má jen několik málo dnů, aby se pokusil napravit vše, co zanedbal a zařídil vše tak, aby své děti dobře zabezpečil pro budoucí život, a to samozřejmě nejen po finanční stránce.

Podrobnosti




Můj táta je duch 1990 Online CZ Titulky


Původní název : Můj táta je duch
Jazyk : petuh
Režie : Gweni Vishakha
Žánry : fantasy - Komedie, Rodinný, Fantasy
Délka : 145 minut
Scénář : Alisha Fidela
Země : Komory

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Excel Entertainment
Distribuce : ILC Media
Premiéra : 10. listopad 1922
Rozpočet : 71 188 752 USD
Výnos : 84 440 148 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Rhylan Avianna
Hudba : Tahlia Amiir
Střih : Tommee Arda
Hlavní role : Daiyaan Jehovani
Kostýmy : Corren Shan
Kamera : Emaleigh Ashkan

Související články

Kdo mi pomůže pochopit můj osud Diskuse ~ Dobrý den hledám někoho kdo mi pomůže trochu pochopit můj osud Vědma kartářka nebo např odkaz kde se něco dozvím sama Nemám na to ale bohužel finance tak se ptám tu Anonym omluvte je to citlivé téma

Vztah dítěte k otci po rozvodu Diskuse ~ No me je lito jak ditete tak taty kterej o moznost vychovavat svoje dite defacto prisel A chapu ze pro nej musi bejt drasavy kdyz jeho dite rika tato cizimu muzskymu a on se s nim vidi jen jednou za uherak na chvilku

Vaše příběhy Společnost pro výzkum paranormálních jevů ~ Pro Radka Dobrý večer k Vašemu případu bych řekla že se mohlo jednat o typický projev zemřelého Je možné že se Váš otec tímto přišel definitivně rozloučit nebo naznačit že smrtí vše nekončí a i nadále určitým způsobem může být s Vámi

Filmy — Česká televize ~ 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem 20 A máte nás holky v hrsti Alfons Karásek v lázních Babička je ráda Bakaláři 186 Berete se dobrovolně Bohouš

Vladislav Šavrda Byl jsem dítě Štvanice « IČLTK Praha ~ Na Štvanici kde jeho maminka hrávala druhou ligu a tatínek funkcionařil strávil celý život Jako kluk tady vzal VLADISLAV ŠAVRDA nar 1952 prvně do ruky raketu prožil tu dětství i mládí roky kdy reprezentoval v Galeově poháru a Kings Cupu hrál ligu a později trénoval

Dokumenty — Česká televize ~ 10 let ČT sport 130 let českého veslování 2012 Podzim šampiónů 741 690 1 Jágr A je to homerun Alpami nejen za sněhem 8 Anže Atleti v srdci Evropy

Modrý koník Těhotenství porod a miminko vše pro ~ Již zítra začíná v pražských Letňanech veletrh potřeb pro děti For Kids a soutěžní otázka se bude točit právě kolem něj Mezi vystavovateli najdete nejrůznější zastoupené značky a mě zajímá která z nich je podle vás ta nej na kterou prostě nedáte dopustit

Radim Fiala Č ~ Rodák z Brna Radim Fiala se narodil v lednu roku 1971 Vystudoval konzervatoř v roce 1993 ukončil studium na JAMU obor činoherní herectví 14 let strávil v angažmá divadla Husa na provázku ze kterého odešel v roce 2006 a přesunul se do Prahy

Seznam postav seriálu Šmoulové – Wikipedie ~ Toto je seznam postav v seriálu ŠmoulovéExistují různé dabované verze překladu do českého jazyka Některé postavy proto mají v českém jazyce vícero jmen

Povídky Mám talent ~ Projekt Mám Talent dává šanci všem kteří rádi píší Dejte o sobě vědět staňte se spisovatelem a vydejte vlastní knihu Teď je ta pravá chvíle