Minggu, 14 April 2019

[CZ] Dotkni se ohně 2006 Online CZ Titulky

★★★★☆

Dotkni se ohně má skóre 5,9 z 10, na základě 1412 recenzí



Příběh o sabotáži, korupci a vraždění v Jižní Africe za dob apartheidu. Držitel Ceny Akademie Tim Robbins (Tajemná řeka, Vykoupení z věznice Shawshank) a Derek Luke (Příběh Antwona Fishera, Glory Road) se představují v hlavních rolích napínavého thrilleru natočeného podle skutečných událostí. Uprostřed země v plamenech, ve které proti sobě stojí dvě znepřátelené kultury, žije osamělý muž, kterého okolnosti dohánějí k tomu, aby povstal a bojoval za sebe, svou rodinu a svůj lid.

Více informací




Dotkni se ohně 2006 Online CZ Titulky


Původní název : Dotkni se ohně
Scénář : Faheemah Tamseel
Režie : Darrin Yvaine
Země : Ukrajina
Žánr : romantická komedie - Akční, Drama, Thriller
Jazyk : valonština (wa)
Délka : 148 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Nnamdi Remiel
Kostýmy : Mel Adiya
Hudba : Glynn Harsahib
Střih : Umah Eline
Hlavní role : Sarfaraz Muscab
Produkce : Karl Sadiqa

Výroba a distribuce
Rozpočet : 59 220 493 USD
Premiéra : 29. prosinec 1940
Tržby : 71 646 111 USD
Produkční společnosti : Moviemakers Unlimited
Distribuce : Film Society

Související příspěvky

Dotkni se ohně 2006 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Dotkni se ohně Příběh o sabotáži korupci a vraždění v Jižní Africe za dob apartheidu Držitel Ceny Akademie Tim Robbins Tajemná řeka Vykoupení z věznice Shawshank a Derek Luke Příběh Antwona Fishera Glory Road se představují v hlavních rolích napínavého thrilleru natočeného podle skutečných událostí

Lucie Dotknu se ohně text ~ probouzíš se a jdeš spát Po ránu a k večeru se rodí opuštění Zapadáš se sluncem Ne nejsem s tebou a to je všechno už chci bejt sám Dotknu se ohně Hledej hledej hledej mě mezi kousky popela Hledej hledej vím že jsi to takhle vůbec nechtěla Hledej hledej možná uhodíš se do čela Hledej hledej mě mě

Lucie Dotknu se ohně akordy a text na Supermusic ~ C Hledej Dadd4 hledej mož Emi ná uhodíš se do čela C Hledej Dadd4 hledej mně mezi kousky Emi popela Po ránu a k večeru Probouzíš se a jdeš spát Po ránu a k večeru Se rodí opuštění Zapadáš se sluncem Ne nejsem s tebou A to je všechno Už chci bejt sám Dotknu se ohně ® C Město Dadd4 usíná Emi a je to zvláštní

LUCIE DOTKNU SE OHNĚ ~ Dotknu se ohně Hledej hledej hledej Mně mezi kousky popela Hledej hledej vím že si to Takhle vůbec nechtěla Hledej hledej hledej Možná uhodíš se do čela

Dotkni se ohně Au nom de la liberté 2006 Č ~ V podstatě se mi jenom potvrdilo že Phillipe Noyce je režisér který nezvládá udržovat diváka v napětí po celou dobu filmu a skutečný drajv je cítit až v samotném závěru Úplné bezvětří Vysoká hra patriotů Někdo se dívá a teď i Dotkni se ohně

Lucie Dotknu se ohně akordy a text písně ~ Chci zůstat utajen Vzpomínka z loňskejch dotyků Viděl jsem čistý nebe nad stromy svítilo slunce bylo po dešti Fmaj7b5 Dotkni se ohně C D Emi R Hledej hledej hledej mně mezi kousky popela C D Emi Hledej hledej vím že si to takhle vůbec nechtěla C D Emi Hledej hledej možná uhodíš se do čela C D Emi Hledej hledej

Lucie Dotknu se ohně text piesne videoklip mp3 ~ Probouzíš se a jdeš spát Po ránu a k večeru se rodí opuštění Zapadáš se sluncem Ne já nejsem s tebou A to je všechno už chci bejt sám Dotknu se ohně Hledej hledej hledej Mě mezi kousky popela Hledej hledej vím že si to Takhle vůbec nechtěla Hledej hledej hledej Možná uhodíš se do čela Hledej hledej hledej

Robert Kodym feat Lucie v opeře Dotkni se ohně ~ Já chci bejt sám snad se ztratíš Nebudem se bavit o divadle zchudlým a rozpadlým Chci zůstat utajen Vzpomínka z loňskej dotyků Viděl jsem čistý nebe nad stromy svítilo slunce bylo

Lucie Dotknu se ohně Písničky s akordy ~ Dotknu se ohně Lucie Emi G Emi G D G Emi Basový sbor Ó ó ó ó ó ó ó ó Emi 1 Já chci bejt sám Ami snad se ztratíš D Nebudem se bavit o divadle Emi zchudlým a rozpadlým 2 Chci zůstat utajen Vzpomínka z loňskejch dotyků Viděl jsem čistý nebe nad stromy svítilo slunce bylo po dešti Fmaj7b5 Dotkni se ohně

Dotkni se ohně Aukro ~ Denně více než 30 000 prodaných položek a každou vteřinu nové nabídky U nás nakoupíte nebo prodáte co potřebujete Postaráme se o bezpečné a pohodlné obchodování